By: Amir Adli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Friday, 10-Oct-2008 02:50 Email | Share | | Bookmark
Eidulfitri '08

Tahun ni raya mcm biasa lah, balik Taiping. Mmg tiap2 tahun pun balik Taiping. Mmg Taiping jer kampung yg aku ada. Jadi pendek kata balik Taiping tiap2 kali raya. Tu lah critanya. hahaha...

Tp tahun ni buat pertama kalinya setelah berpuluh tahun, aku berhari raya bukan lagi sebagai seorang student. hehehe.. tapi nasib baik aku belum mula kerja, jadi xpayah la bagi duit raya... budak2 ni semua dah mintak2, tp aku kata tahun depan lah.

Tahun ni xsemua famly aku balik sbb ade yg berhari raya di umah mertua dan ada yg berhari raya di KL. tapi walau cam mn pun umah tetep penuh sbb mmg dah terlampau ramai cucu atuk n nenek aku. hahaha....













Tuesday, 23-Sep-2008 07:30 Email | Share | | Bookmark
My Convocation

Finally, i have graduated... hehehe.









Date: 23 August 2008
Venue: IIUM Gombak


Monday, 4-Aug-2008 04:26 Email | Share | | Bookmark
KAED Boys

Kuliyyah Champions Cup 2008.

The KAED boys came out 3rd place...



Sunday, 22-Jun-2008 04:10 Email | Share | | Bookmark
FAREWELL LUNCH



for more photos, visit my flickr page at:
http://www.flickr.com/photos/princejustice/


Saturday, 14-Jun-2008 15:41 Email | Share | | Bookmark
ke Kuala Kangsar



aritu gi kuale jap.. kenduri, abang CheMud kawen...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net